top of page
VEELGESTELDE VRAGEN
-
Wat voor producten vind ik in de Restored webshop?Restored brengt unieke, handgemaakte producten die in kleine oplages worden geproduceerd door onafhankelijke makers of kleine familie bedrijven. Onze webshop is gecentreerd rond het idee dat eenvoud rust brengt en schoonheid evenwicht in het leven herstelt. We nodigden je uit om de tijd te nemen om deze pure en verfijnde ontwerpen te ontdekken en te koesteren. De producten in onze collectie zijn van hoogwaardige materialen gemaakt en hebben veelal een tijdloze uitstraling. Dit maakt dat het items zijn om te koesteren en speciaal zijn om cadeau te geven.
-
Wat zijn de verzendkosten?Gratis verzending voor NL bestellingen boven € 50,00 Onder de € 50,00 brievenbus € 4,00 (bestelling past door brievenbus) Onder de € 50,00 doos € 6,00 (normaal pakket) Europa en wereldwijd: Brievenbus bestellingen € 12,00 (bestelling past door brievenbus) Pakketen vanaf € 25,00 De specifieke details vind je bij het afrekenen, afhankelijk van het totale gewicht van de bestelling en de bestemming.
-
Wat is de gemiddelde levertijd?Wij verzenden over de hele wereld. Wij verzenden jouw bestelling binnen 2 werkdagen. Omdat wij kleine en unieke collecties verkopen, geproduceerd door ambachtslieden en ontwerpers, moeten wij soms wachten op voorraad. Daarom kan de verzenddatum oplopen tot 7 werkdagen. In dat geval nemen wij contact met je op. Houd er rekening mee dat de dag van aankomst van uw bestelling afhankelijk is van de Nederlandse postdienst en van de postdienst van jouw eigen land. Voor spoedbestellingen of vragen kun je contact opnemen via chat of info@restored.nl, wij zullen je altijd proberen te helpen!
-
Hoe werkt retourneren?Als je niet tevreden bent met je aankoop, heb je 15 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Teruggestuurde artikelen moeten ongebruikt en in originele staat zijn. De verzendkosten en de gemaakte kosten voor de retourzending worden niet terugbetaald (behalve bij defecte artikelen, zie hieronder). Voeg een notitie toe aan jouw retourzending, incl naam en emailadres. Als het product veilig is aangekomen, zullen wij de terugbetaling doen. De restitutie zal worden teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. Het kan tot 3-5 dagen duren voordat de terugbetaling op jouw bankafschrift verschijnt. Om een online aankoop te retourneren, volg je deze instructies: Stuur jouw pakket naar het adres dat op het pakket vermeld staat. Wij raden je aan om de retourzending met een traceerbare methode te verzenden! Totdat wij de retourzending hebben ontvangen, zijn de artikelen en hun toestand onder jouw verantwoordelijkheid.
-
Wat moet ik doen als mijn artikel defect of beschadigd is?Controleer alle artikelen zorgvuldig nadat ze zijn aangekomen. Mocht je een defect/beschadigd artikel ontvangen, stuur dan binnen 2 dagen een e-mail naar info@restored.nl Wij verzoeken je vriendelijk om foto's te maken van de verpakking en de schade. Wij zullen contact met je opnemen en de vervolgstappen doorgeven.
bottom of page